Miło nam poinformować, że uczennica klasy ósmej Vanessa Rzeppa otrzymała Młodzieżowy Laur Kompetencji za osiągnięcia w 2022 roku. Nagroda ta przyznawana jest w ramach Laurów Ziemi Strzeleckiej. Pod uwagę bierze się osiągnięcia dydaktyczne, funkcjonowanie w środowisku szkolnym oraz respektowanie życia społecznego. Vanessa może pochwalić się wysoką średnią ocen, zdobycie tytułu finalisty  w Wojewódzkich Konkursach Języka Polskiego i Biologii, wiedzą i umiejętnościami z zakresu pożarnictwa - zwycięstwo drużynowe OSP Borycz w Powiatowo - Sportowych Zawodach Pożarniczych oraz 3 miejsce w eliminacjach wojewódzkich Ogólnopolskiego Turnieju Wiedzy Pożarniczej "Młodzież zapobiega pożarom". Ponadto bierze udział

Mamy już wyniki Wojewódzkiego Konkursu Wiedzy o Mniejszości Niemieckiej. Naszą szkołę reprezentowały dwie uczennice - Emilia Sklorz i Magdalena Nocoń i obydwie zostały laureatkami konkursu, zdobywając odpowiednio drugie i piąte miejsce.  Dodatkowo dziewczyny wywalczyły drugie miejsce dla naszej szkoły.  Dziękujemy za poświęcony czas oraz ciężką pracę i gratulujemy sukcesów! 

Laureatka i finalistki konkursów przedmiotowych otrzymały już oficjalne zaświadczenia o zdobyciu tytułów w konkursach przedmiotowych. Przypominamy, że Emilia Sklorz została laureatką Wojewódzkiego Konkursu Języka Niemieckiego, Vanesa Rzeppa jest podwójną finalistką - Wojewódzkiego Konkursu Przyrodniczego oraz Wojewódzkiego Konkursu Języka Polskiego, a Magdalena Nocoń finalistką Wojewódzkiego Konkursu Języka Polskiego. Dziewczyny włożyły dużo pracy w przygotowanie się do tych konkursów, ale przyniosły chlubę nie tylko naszej szkole, ale też tytuły ułatwią im dostanie się do szkół średnich. Co dają takie tytuły?

Uczennice klasy VI chętnie startują w konkursach zarówno plastycznych, jak i fotograficznych. Ostatnio ponownie okazały zainteresowanie reprezentowaniem szkoły i wzięły udział w ogólnopolskim konkursie „Zostań czEKO BOHATEREM”, którego organizatorem jest marka Grześki

Przedmiotem Konkursu jest przygotowanie koncepcji projektu, który ma na celu rozwiązanie wybranego lokalnego problemu środowiskowego lub zwrócenie uwagi na lokalne i globalne problemy związane z ochroną środowiska. Projekt powinien prowadzić do trwałych, rzeczywistych efektów, które będą miały pozytywny wpływ na środowisko i będą zwiększać świadomość ludzi.